Jak wybrać salę konferencyjną?

konferencja lmkd silesia start up czechowice dziedzice

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybór sali konferencyjnej jest lokalizacja. Jej położenie powinno być dostosowane do środka transportu klienta. Jeśli klienci pochodzą z danego miasta lub jego okolic, prawdopodobnie ich środkiem transportu będzie samochód lub komunikacja miejska. Dlatego sala powinna znajdować się w pobliżu przystanku komunikacji oraz posiadać duży, najlepiej darmowy parking, gdzie można zostawić pojazd na czas nieokreślony.

Położenie sali konferencyjnej w pobliżu centrum jest niewątpliwym atutem, dotarcie do restauracji, kawiarni czy lokalnej rozrywki będzie ułatwione i nie zajmie dużo czasu. Mianowicie pomieszczenie znajdujące się poza centrum może pokazać gościom miasto od drugiej strony. Jest to szansa na zaprezentowanie gościom innych atrakcji, a także na zaproszenie grupy na wycieczkę miejską. Brak lokali gastronomicznych i przystanków komunikacji miejskiej w pobliżu stanowi jednak ogromny minus.

Sala konferencyjna Czechowice

Czynniki wpływające na wybór sali konferencyjnej

Kolejną ważnym czynnikiem przy wyborze lokalu jest komfort klienta, odpowiedni metraż wnętrza w stosunku do liczby gości. Ważne, aby każdy klient miał swoją przestrzeń i czuł się w niej komfortowo i bezpiecznie. W tym przypadku bardzo ważna jest też aranżacja wnętrza. U nas ustawienie stołów należy do indywidualnej decyzji, zależnie od wygody oraz potrzeb gości. Należy wziąć pod uwagę również ustalone normy. Normy przyjmują że na jednego uczestnika powinny przypadać średnio 2m², natomiast przestrzeń tą można zmniejszyć do ok. 1,11m².

W wyposażeniu sali konferencyjnej znajdują się: meble ( stoły, krzesła), odpowiednie oświetlenie, tablica suchościeralna oraz projektor z ekranem. Nasze pomieszczenie jest w pełni klimatyzowane, zawiera sprzęt multimedialny, przy wynajmie masz możliwość.

Jakie czynniki wpływają na wybór sali konferencyjnej?

Lokalizacja, dostępność parkingu, przystanki komunikacji miejskiej oraz komfort uczestników są kluczowe przy wyborze sali konferencyjnej.

Jakie wyposażenie powinno mieć pomieszczenie konferencyjne?

Sala powinna być wyposażona w meble (stoły, krzesła), odpowiednie oświetlenie, tablicę suchościeralną, projektor z ekranem oraz sprzęt multimedialny i klimatyzację.

Jakie są standardy dotyczące przestrzeni dla uczestników?

Na jednego uczestnika powinno przypadać średnio 2m², choć w niektórych przypadkach przestrzeń można zmniejszyć do około 1,11m², zależnie od potrzeb.


Zobacz również

Nasza działalność obejmuje

Lokale biurowe

Nowoczesne biura w centrum miasta

Stanowiska biurowe

Alternatywa dla domowego biura pracowników zdalnych

Wirtualny adres

Bezpieczny adres Twojej firmy w prestiżowej lokalizacji

Sale konferencyjne

Profesjonalne sale do spotkań i szkoleń, wyposażone i gotowe na każde wydarzenie

Organizacja wydarzeń

Przestrzenie na eventy, warsztaty i networking

Wynajem przestrzeni

Elastyczne opcje wynajmu przestrzeni od 5m² do 640 m².